Glacıda ürünleri nerede üretiliyor, kullanılan malzeme nedir?

Glacida ürünlerimiz 90 yıllık tecrübe ışığında Denizli'de bulunan fabrikamızda üretilmektedir. Üretimde temperli cam kullanılmaktadır.

Temperli cam nedir?

Temperli cam, özel bir ısı işleminden geçirilerek normal camın dayanıklılığını artırmak için üretilen bir tür camdır. Normal cama göre 10 kat daha dayanıklıdır.

Ürünlerinizin baskı kalitesi nasıl?

Ürünlerimizin baskı kalitesi, sektördeki en son teknolojiyi kullanarak en yüksek standartlarda sağlanmaktadır. Canlı renkler ve keskin detaylar ile tasarımlarımızı cam üzerine uygularken, uzun ömür sağlayacak orijinal boyalar kullanılmaktadır.

Cam ürünlerinizin bakımı nasıl yapılmalıdır?

Baskı ürünümüzün arka kısmına yapılmaktadır. Ön cam temizliği ve bakımı için mikrofiber bez ve su bazlı temizleyiciler kullanmanızı öneririz.

Ürünleriniz sitede gösterildiği gibi midir?

Web sitemizde sergilenen ürünler, yüksek çözünürlüklü fotoğraflarla sunulmaktadır. Ürünlerimizin baskı ve renk kalitesi, web sayfasındaki görsellere göre daha üstün bir kalitededir ve üretim sürecinde özel bir titizlikle sağlanmaktadır.

Ödeme Yöntemleriniz Nelerdir?

Alışverişinizi kapıda ödeme, kredi/banka kartı veya havale yöntemi ile tamamlayabilirsiniz.

Havale Bilgileriniz Nedir?

Alıcı İsmi : ASKON DESIGN CENTER SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI

Ziraat Bankası : TR 2800 0100 2063 9765 9553 5002  iban bilgileri ile havale yapabilirsiniz. 

Ürünlerimi ne zaman teslim alabilirim?

Ürünlerimiz, sipariş alındıktan sonra 1-5 iş günü içinde kargoya verilmektedir. Tüm siparişler, güvenilir bir şekilde Yurtiçi Kargo aracılığıyla gönderilmekte olup, kargo süreci genellikle 1-3 iş günü içinde tamamlanmaktadır. Ürünler kargo firmasına teslim edildikten sonra, kargo takip numaranız otomatik olarak mail adresinize gönderilecektir. Bu takip numarası sayesinde kargo sürecinizi online olarak kontrol edebilirsiniz. Eğer herhangi bir sorun yaşarsanız veya ek bilgiye ihtiyacınız olursa, müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

"Ürünüm Kargodan Kaynaklı Hasarlı Olarak Ulaştı" ne yapmalıyım?

Ürünlerimiz kırılmaya son derece dayanıklı olsa da oluşabilecek hasar durumlarında ürünün hemen değişimi sağlanmaktadır. Ürününüzün orijinal kutu ve köpüğünü atmadan ürün görsellerini bizimle +90 532 113 08 33 whatsapp hattımız veya info@glacida.com adresi üzerinden iletebilirsiniz.